Mzdová účetní / Personalistka
Hledáme Mzdovou účetní / Personalistku (Ž/M) do našeho závodu ve Znojmě!
Máte smysl pro přesná čísla a zároveň umíte být i kreativní? Hledáte práci, kde bude lidský přístup opravdu oceněn? Přidejte se k nám. Jsme stabilní firma s dlouholetou tradicí a hledáme šikovnou mzdovou účetní / personalistku, která si v dobrém poradí s čísly i lidmi.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ?
- Zpracování mezd pro cca 100 zaměstnanců: srážky, daně, nemocenské dávky, výplatní pásky… prostě všechno, co je potřeba.
- Komunikace s úřady a institucemi: zpracování statistik a reportů – nebojte, na všechno budete mít čas i podporu.
- Personální agenda, např. pracovní smlouvy, přihlašování a odhlašování zaměstnanců u zdravotních pojišťoven.
- Podpora kolegů: pokud někdo něco potřebuje, bude vědět, že se může obrátit právě na Vás.
- Výběr nových kolegů do výroby: organizace řízení a účast na pohovorech, podpora vedoucích při rozhodování.
- Pomoc s onboardingem nováčků: aby se u nás cítili dobře hned od prvního dne.
- Výstupní rozhovory se zaměstnanci: zjišťovat, co se dá zlepšit, a předávat důležitou zpětnou vazbu do firmy.
- Proaktivita a nápady vítány! Pokud Vás baví hledat cesty, jak věci dělat lépe, zefektivňovat procesy a využívat moderní nástroje (třeba AI), jste náš člověk!
CO VÁM NABÍZÍME?
- Flexibilní pracovní dobu: můžete pracovat 4 dny v týdnu nebo 6 hodin denně, jak Vám to vyhovuje.
- Přátelský kolektiv: v kanceláři budete se dvěma přátelskými kolegyněmi z účetního oddělení.
- Fajn šéfovou, která ocení Vaši práci, Vaše nápady a Váš aktivní přístup.
- Stabilní práci v zavedené firmě, která si zakládá na kvalitě a férovém přístupu.
KOHO HLEDÁME?
- Člověka, který má zkušenosti s mzdovou a personální agendou min. 3 roky, ideálně ve výrobní firmě. Vzdělání min. středoškolské (např. ekonomické či podobně zaměřené) vyšší vzdělání výhodou.
- Znalost cizího jazyka není třeba, ale např. znalost excelu se Vám bude určitě hodit.
- Pečlivou a samostatnou osobnost, která se v číslech neztratí.
- Někoho, kdo se nebojí komunikovat s úřady ani s kolegy.
- Lidský přístup, důvěryhodnost a empatii – prostě někoho, kdo má rád práci s lidmi.
- Inovativní myšlení – pokud Vás baví hledat nové způsoby, jak si práci zjednodušit, budeme nadšení!
- Kolegu či kolegyni, která má chuť se neustále rozvíjet.
Ideální datum nástupu je pro nás do 1.7.2025.
Staňte se součástí našeho týmu a přispějte svými zkušenostmi k dosažení spokojenosti našich kolegů! Zašlete nám svůj životopis ještě dnes a my se Vám brzy ozveme.
Nebo rovnou kontaktujte naše personální oddělení, paní Šárku Matyáškovou, na telefonním čísle 724 327 408, e-mailem na sarka.matyaskova@sanborn.cz nebo vyplňte prosím formulář níže a my se Vám ozveme!