Mzdová účetní / Personalistka

Hledáme Mzdovou účetní / Personalistku (Ž/M) do našeho závodu ve Znojmě!


Máte smysl pro přesná čísla a zároveň umíte být i kreativní?  Hledáte práci, kde bude lidský přístup opravdu oceněn? Přidejte se k nám.  Jsme stabilní firma s dlouholetou tradicí a hledáme šikovnou mzdovou účetní / personalistku, která si v dobrém poradí s čísly i lidmi.


CO VÁS U NÁS ČEKÁ?

  • Zpracování mezd pro cca 100 zaměstnanců: srážky, daně, nemocenské dávky, výplatní pásky… prostě všechno, co je potřeba.
  • Komunikace s úřady a institucemi: zpracování statistik a reportů – nebojte, na všechno budete mít čas i podporu.
  • Personální agenda, např. pracovní smlouvy, přihlašování a odhlašování zaměstnanců u zdravotních pojišťoven.
  • Podpora kolegů: pokud někdo něco potřebuje, bude vědět, že se může obrátit právě na Vás.
  • Výběr nových kolegů do výroby: organizace řízení a účast na pohovorech, podpora vedoucích při rozhodování.
  • Pomoc s onboardingem nováčků: aby se u nás cítili dobře hned od prvního dne.
  • Výstupní rozhovory se zaměstnanci: zjišťovat, co se dá zlepšit, a předávat důležitou zpětnou vazbu do firmy.
  • Proaktivita a nápady vítány! Pokud Vás baví hledat cesty, jak věci dělat lépe, zefektivňovat procesy a využívat moderní nástroje (třeba AI), jste náš člověk!


CO VÁM NABÍZÍME?

  • Flexibilní pracovní dobu: můžete pracovat 4 dny v týdnu nebo 6 hodin denně, jak Vám to vyhovuje.
  • Přátelský kolektiv: v kanceláři budete se dvěma přátelskými kolegyněmi z účetního oddělení.
  • Fajn šéfovou, která ocení Vaši práci, Vaše nápady a Váš aktivní přístup.
  • Stabilní práci v zavedené firmě, která si zakládá na kvalitě a férovém přístupu.


KOHO HLEDÁME?

  • Člověka, který má zkušenosti s mzdovou a personální agendou min. 3 roky, ideálně ve výrobní firmě. Vzdělání min. středoškolské (např. ekonomické či podobně zaměřené) vyšší vzdělání výhodou.
  • Znalost cizího jazyka není třeba, ale např. znalost excelu se Vám bude určitě hodit. 
  • Pečlivou a samostatnou osobnost, která se v číslech neztratí.
  • Někoho, kdo se nebojí komunikovat s úřady ani s kolegy.
  • Lidský přístup, důvěryhodnost a empatii – prostě někoho, kdo má rád práci s lidmi.
  • Inovativní myšlení – pokud Vás baví hledat nové způsoby, jak si práci zjednodušit, budeme nadšení!
  • Kolegu či kolegyni, která má chuť se neustále rozvíjet.


 Ideální datum nástupu je pro nás do 1.7.2025. 

Staňte se součástí našeho týmu a přispějte svými zkušenostmi k dosažení spokojenosti našich kolegů! Zašlete nám svůj životopis ještě dnes a my se Vám brzy ozveme.

Nebo rovnou kontaktujte naše personální oddělení, paní Šárku Matyáškovou, na telefonním čísle 724 327 408, e-mailem na sarka.matyaskova@sanborn.cz nebo vyplňte prosím formulář níže a my se Vám ozveme!

Těšíme se na Vás!

Kontaktujte nás